۱۳۹۱ دی ۲۱, پنجشنبه

پارک ملت شبیه اسکاندیناوی است!

سیگار بعد از سینما میچسبد،قبلش میچسبد..وقتی میخواهی بروی حمام..بعدش که از حمام می آیی..قبل مشروب بعد مشروب..با مشروب..قبل از سکس..یعد از سکس..اول صبح که بلند میشوی..با چایی بعد چایی..اخر شب که میخواهی بخوابی..قبل از بوسه..بعد از بوسه..آخر خب ما کی به سلامتمان برسیم؟!

چیز کیک همیشه حال میدهد..قبل از ناهار بعد از ناهار..سر صبح به جای صبحانه..سر شب به جای عصرانه..با چایی..بدون
چایی،توی کافه فرانسه،توی شیرینی فروشی تو سعادت آباد ..خب پس ما کی مواظب وزنمان باشیم؟!

فکر میکنم در این دهه ی عجیب سوم زندگی هر کسی،انتخابهای ساده شبیه موقعیت های اسطوره ای اخلاقی میشوند،حتی انتخابی به سادگی و البته در عین حال پیچیدگی یک عمل جراحی نیمه زیبایی، نیمه روانی، نیمه پزشکی و همان طور که میبینید این یک عمل سه دوم است!یعنی خیلی بیش تر از یک عمل،همان طور که یک کار دو چهارم وقت خیلی بیش تر از یک کار نیمه وقت است!توی این موقعیت اخلاقی پیچیده من سر از کار خیلی چیزها در نمی آورم..و بعد آخرش خیال میکنم که این دنیا که ما را به هیچ جایش حساب نکرده را به کجایمان حساب میکنیم که به دنبال اخلاق مداری و ترویج انسانیت در منصه !های ظهورش میگردیم؟!..و این میشود که اعلام میدارم تنها اخلاق جاری و مورد تائید بنده اخلاق حرفه ای است..بی هیچ دلیل مشخصی..چرا که فکر میکنم همه چیز به پول بستگی دارد!

یک لذت های ساده ای هست که ادم را سر ذوق می آورد،سر کیف می آورد یک حال خوبی در رگهای شما جاری میشود که پیشنهاد میکنیم  بروید این فیلم پذیرایی ساده را ببینید..آخر خب معلوم است دختر جان که از ان یکی فیلم بقلی اش خیلی بهتر است!
سرما برایم یک حالت روانی دارد،یعنی از سرما مند شدن میترسم !به این مفهوم که از شکست در برابر سرما واهمه دارم..همه اش هم زیر سر آن زمستان سیاه و کبود و گند برداشته ی پارسال است با هزار و یک دردسر و سرمای بی انتهایش..لازم به ذکر است که بدجوری از زمستان امسال به علت طول مدت متعادل و دمای هوای مناسبش راضی هستم..و امشب هم که باد سردش توی پهلوهایم میپیچید و قبل از انکه دگمه های پالتویم را جلوی گشت ارشاد سفت کنم ..تنم را سر کرده بود..راضی بودم..چرا که سرما مرا تهدید نمیکرد..زمستان پارسال سرمایش تمام نشدنی بود..و این ترسناک ترین پیغامی بود که طبیعت ...به هر حال..کمتر چرند میگویم!
..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر